Wszyscy którzy mają dzieci doskonale wiedzą, że nie tak łatwo przygotować coś co dziecko zje ze smakiem. Danie które nie tylko jest zdrowe, ale także zwyczajnie będzie mu smakować. Dzieci mają najczęściej krótką listę dań, które zjedzą z chęcią. Odzwierciedla się to także w kartach restauracyjnych – gdzie osobną pozycję stanowią dania dedykowane dla dzieci.
W efekcie mniejszej ilości dzieci placówki edukacyjne zobowiązane są zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Głównie, ważne jest to, aby pozyskiwać wychowanków. Z tego względu na znaczeniu zyskały działania marketingowe w branży edukacyjnej.
Wizyta z psem w lokalu gastronomicznym? Kąciki dla dzieci w punktach gastronomicznych? O tym, w jaki sposób zmieniają się aktualnie społeczne zwyczaje.
Rozprzestrzenianie się SARS – CoV – 2 sprawiło, że opiekunowie zostali postawieni przed kilkoma dotychczas niespotykanymi doświadczeniami. Przykładowym z nich było to, że zostali zobowiązani edukować najmłodszych o bezpieczeństwie podczas trwania COVID 19. Chodzi tutaj na równi o to, żeby utrzymać dystans społeczny, jak i zatroszczyć się o swoje zdrowie.